עורך דין נזיקין ודיני נזיקין כל החדשות בתחום

טיפולי שיניים לחולי סרטן

טיפולי שיניים לחולי סרטן

טיפולי שיניים לחולים אונקולוגיים וטיפולי שיניים לחולי סרטן. חולי סרטן וחולים אונקולוגיים נזקקים לעיתים לטיפולי שיניים מורכבים בעקבות הפגיעה. קבלו את המדריך המלא לטיפולי שיניים

Read More »
עו"ד נזיקין

עו"ד נזיקין מומחה- אסף פוזנר

מחפשים עורך דין לענייני נזיקין או רשלנות רפואית? אסף פוזנר הוא האדם אותו חיפשתם.מומחה לענייני ליטיגציה,  נזיקין ורשלנות רפואית.

Read More »

מחפש עורך דין לדיני נזיקין?

מלא פרטים וקבל הצעות ללא התחייבות ממשרדי עורכי הדין המובילים בארץ לענייני נזיקין

נציגי המשרדים המובילים בארץ בתחום הנזיקין בדרך אליך

אנא מלא פרטים ונשוב אליך בהקדם עם הצעות ללא כל התחייבות

דיני נזיקין

תחום דיני הנזיקין הינו חלק מתחום המשפט האזרחי.

משרדי עורכי דין בתחום הנזיקים עוסקים בנזקים שנגרמו לאזרח, לחברה או ללקוח.

נזק נחשב כנזק גם כאשר הוא נגרם לאדם וגם כאשר הוא נגרם לרכושו וכאשר נוצר נזק ניתן להגיש תביעה ולדרוש פיצוי מהמזיק.

התחומים העיקריים המובילים את כמות התביעות בתחום הינם תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, לשון הרע, הוצאת דיבה,  תקיפות ומטרדים נוספים. 

דברים שחשוב שתדעו

שאלות ותשובות בתחום תביעות נזיקין

לא. השירות ניתן בחינם. כאשר נעשית פנייה לאתר עורכי דין און ליין אנו פונים למשרדי עורכי דין מובילים ומבקשים כי ייתנו הצעה ללא התחייבות ללקוח. לאתר דתי און ליין אין התחייבות או אחריות על איכות אופי וסגנון השירותי ואנו גורם מתווך של פניות בלבד.

הסעד העיקרי הינו הפיצויים. לרוב מדובר בסכום כסף שאמור לסייע לנפגח להתמודד עם המזק שנגרם לו.

 

קיימים תחשיבים מסודרים לנזקים שנגרמו לנפגע. בין היתר נשקלים נושאים כגון ההוצאות שנגרמו לו החל מהוצאות רפואיות וכלה בהוצאות נסיעה, דרך הפסדי שכר בעקבות הנזק וכלה בסבל שעבר עליו שגם לו יש משמות כספית ובקיצור תוחלת חיים חס וחלילה במקרים של פגגיעה בגוף.

למעט שישי שבת נו פועלים באופן שוטף. מכיוון שמדובר בשירות של תיווך שירותים וריכוז מידע על התחום ומשרדי עורכי הדין אנו לא יכולים להתחייב בשמם לזמנים. עם זאת לוח הזמנים הממוצע לטיפול ומענים הינו כ24-48 שעות. כאשר קיימים משרדי עורכי דין בתחום הנזיקין שאינם נותנים מענה יאות הם מוסרים מהאתר.

הערכת גובה הפיצוי נתונה לשופטים בבתי המשפט (או במקרים של גישור למגשרים ואז היא כפופה להסכמת שני הצדדים) . בכל מקרה המדובר בעניין מורכב שכולל הנחיות שונות בהתאם לתחום, לנזק ולגורמים שהובילו אליו.

המדובר בחוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים שנחקק בשנת 1975.

בעבר התחום של נפגעי תאונות דרכים היה כפוף לדיני הנזיקין ואז נפגעי התאונות היו צריכים להוכיח כי נגרמה רשלנות על מנת לקבל פיצוי.

החוק כיום מאפשר למעשה פיצוי מהיר לנפגעים. השינוי למעשה מאפשר פיצוי לכל נפגע ומזרז את הליך קבלת הפיצוי.